maart 2025 - heden
Als Allround Creative bij TI SENTO ben ik verantwoordelijk voor het tot leven brengen van het merk via visuele en tekstuele uitingen. Met een sterke focus op consistentie, creativiteit en storytelling zorg ik ervoor dat alles in lijn is met de merkidentiteit. Mijn werkzaamheden variëren van het ontwikkelen van nieuwsbrieven en het beheren van Instagram-content tot het ontwerpen van winkelopmaken en beursstands. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het dealerboek – een groot project dat tweemaal per jaar wordt gerealiseerd bij de lancering van een nieuwe collectie.

Over TI SENTO
Geïnspireerd door classic shapes, maar nooit old-fashioned. Gemaakt voor ‘a lifetime and beyond’, maar nooit uit de mode. Onze kracht ligt in het verweven van iconisch klassiek uit het verleden met het moderne van het heden. Dit is TI SENTO; classic jewellery with a modern twist.

Winkelopmaken
TI SENTO is verkrijgbaar bij diverse juweliers door heel Nederland. Voor elk seizoen worden nieuwe winkeluitingen ontwikkeld op basis van de actuele campagnebeelden, zoals posters, banners, lichtbakdoeken en etalagestickers. Hiermee inspireren we consumenten en versterken we de merkbeleving in de winkels, zodat de stijl van TI SENTO ook in de fysieke winkelomgeving tot leven komen.

Als verantwoordelijke voor het Instagram-account van TI SENTO bepaal ik, in lijn met de retailkalender, welke content wordt geplaatst in de vorm van feed- en storyposts. Hierbij houd ik rekening met onze visuele merkidentiteit en zorg ik voor een gevarieerde contentmix. Deze bestaat onder andere uit AI-gegenereerde beelden, eigen content, campagne- en productfoto’s, video’s, schetsen, quotes, grafische artworks en GIFs.

Nieuwsbrieven
Op basis van de detailkalender worden er meerdere keren per maand nieuwsbrieven verstuurd, variërend van commerciële uitingen tot meer merkgerichte content. Samen met mijn leidinggevende bepaal ik per nieuwsbrief de opzet, waarbij de focus kan liggen op storytelling, product of promoties. Vervolgens werk ik de nieuwsbrief zowel visueel als tekstueel volledig uit, zodat deze aansluit bij de merkidentiteit van TI SENTO.

Dealerboek
Een omvangrijk project: het dealerboek. Dit boek is bedoeld voor distributeurs en verkopers, die het kunnen gebruiken bij bezoeken aan juweliers en verkooppunten om de nieuwste collectie te presenteren. Het dealerboek biedt een overzicht van inspirerende pagina’s waarin de verschillende productfamilies centraal staan. Daarnaast bevat het ook informatie over actuele verpakkingsmaterialen, artikelcodes en visuele merchandising materialen.

Internationale beurs
Twee keer per jaar is TI SENTO aanwezig op de internationale sieradenbeurs in Vicenza, waar de nieuwste collecties worden gepresenteerd aan inkopers en distributeurs van over de hele wereld. Om een sterke merkbeleving neer te zetten, zorg ik voor de ontwikkeling van de juiste visuele uitingen. Hierbij combineer ik de actuele campagnebeelden met de huisstijl van TI SENTO, inclusief het gebruik van het logo en de kenmerkende kleurstelling.
Maak jouw eigen website met JouwWeb